Keresés a blogban

2018. augusztus 6., hétfő

Alap képzésem



Ebben a blogban nem magamról szeretnék beszélni.
Most rólatok, nektek szeretnék írni az oktatásomról.

Az elmúlt években hihetetlen mennyiségben megszaporodtak a sminktetoválást oktatók, a sminktetováló iskolák.
Akik már régóta oktattak, mára módszereik is megváltoztak, hol jó, hol rossz irányba.
Én az elmúlt 3 évben kezdtem el oktatni, de úgy gondolom megalapozva, kellő tudással léptem erre az útra. Van kozmetikus végzettségem, dolgoztam is a szakmában majd 10 évet, és már smink tetoválok 20 éve. Rengeteg hazai, külföldi oktatótól tanultam, rengeteg konferencián, kongresszuson vettem részt. Azt gondolom a munkáim minősége is megengedi, hogy nyugodt szívvel tovább adjam a tudásomat, tapasztalataimat.

Erre a sok-sok évre hagyatkozva, és arra, hogy látom, mi folyik a szakmában, próbáltam valami rendkívülit, valami egyedülállót létrehozni, olyan oktatást, ahol, tényleges tudást kap a tanuló a képzés során.

Tudom, rengetegen vannak, akik olcsón 2 nap alatt szeretnének sminktetoválók lenni. Ők felháborodva morognak a bajszuk alatt, hogy ők biztosan nem fognak fél évig iskolába járni és sminktetoválást tanulni! Nekik nem én vagyok az emberük.
Sajnos 2 nap alatt nem, de két hét alatt sem lehet egy alap sminktetoválói tudást elsajátítani. Hihetetlen sok mindenre kell figyelni, ahhoz hogy tökéletes munkát tudj kiadni a kezedből. És tökéletes munkát KELL kiadj a kezedből, hiszen egy nő ezzel a sminktetoválással fog élni évekig, amit te készítettél neki. Ne vedd fél vállról ezt a felelősséget!
Nálam az alap képzés fél éves. Szemöldökkel kezdünk. Miért? Mert a szemöldök a legkönnyebb a 3 területből. Ez nem jelenti azt, hogy könnyű. Két szimmetrikus szemöldököt tudni kell berajzolni! Ezt tökéletesen meg kell tetoválni. Nem térhetsz el a rajzolt formától!  Jól kell tudni feszíteni, színt választani. Ismerni a színeket, melyik hogyan viselkedik a bőrben. Szóval rengeteg olyan dolgot, amitől tökéletes munkát tudsz kiadni a kezedből.

A gépi szálazás nincs benne az oktatásban!
Miért?
Mert bonyolult, rengeteg gyakorlásra van szükség hozzá. Én azt gondolom kerítés léces szálazásra már nincs szükség a mai világban. Ahhoz, hogy hiperrealisztikus szálazást tudj készíteni, kevés a 6 nap. Ezt az időt inkább a púderes technika tökéletesítésére fordítom, hiszen azt is lehet sokféleképpen elkészíteni. És a gyakorlásra is szükség van.

Következő terület a  szemhéj, ahol a kontúron kívül egy finom lágy satírozási technikát is megtanítok Neked!

A legvégén pedig a legnehezebb technika az ajak tetoválás lesz porondon. Itt már tökéletesen kell tudnod kontúrt húzni, satírozási technikákat elkészíteni.

Minden oktatási nap között 1-1 hét telik el, hiszen rengeteg otthoni gyakorlásra van szükség. Házi feladatok vannak, amik kötelező jellegűek, pontokat számítok fel, amik ha nincsenek meg a vizsgáig, nem tudsz vizsgázni!

Hova ez a szigor? Hiszen te fizetsz az oktatásért!!
Én meg adom a nevemet ahhoz, hogy te sminktetováló lehess!
Én csak olyanokat szeretnék oktatni, akik komoly elhatározással, kemény munkával szeretnének ténylegesen profi szakemberré válni!

A képzés bár területekre van osztva, de a modulok együttes elvégeztével leszel igazi sminktetováló. A szemöldök tetoválásnál  más-más finom púderezési technikát tanulunk, a szemhéjnál pedig megint egy másik technikával, más mozdulatokkal kell kontúrt húzni. Ennek a technikának az ismeretét át tudod vinni a szemöldök tetoválásba, hogy könnyebben, különlegesebben tudj dolgozni.  A száj tetoválásnál pedig a kontúrozás és a satírozás is nagyon fontos. Tehát összességében véve akkor fogsz tudni igazán jó sminktetováló szakemberként dolgozni, ha ezeket mind megtanulod és gyakorlod!

KÜLÖN MODULOKAT NEM OKTATOK!

Fél év alatt egy ilyen tanfolyamot fogok indítani, max 2 emberrel. 

Összességében, azt gondolom egy jól átgondolt, megformázott oktatási programot hoztam létre, a tanulók érdekeit nézve.


A tanfolyam ideje alatt tudásommal és tapasztalatommal támogatlak téged, hogy a képzés után kellő tudással és magabiztossággal kezdj neki a munkának.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése